http://sindicatdestudiants.net/images/manifiesto.gifEL CAPITALISME EN CRISI: MARX I ENGELS TENIEN RAÓ!
Contra la crisi del capitalisme: marxisme revolucionari

“Les idees sòn una guia per l’acció revolucionària” (C. Marx)

23 d’abril – Sant Jordi: compra i regala literatura marxista

El dia de Sant Jordi estarem a les Rambles de Barcelona, on podras comprar llibres dels autors clàssics del marxisme, i també llibres, documents i revistes d’anàlisi marxista de l’actualitat. Podràs trobar entre molts altres títols, els següents llibres:

- edició del Sindicat d'Estudiants del Manifest Comunista, només per 2 euros. Un clàssic, més vigent que mai.

- La Internacional Comunista: Novetat de la Fundació Federico Engels amb les tesis, documents i resolucions dels quatre primers congressos de la Internacional Comunista.

- Historia del trotskismo británico de Ted Grant: Tota una escola de tàctica i idees revolucionàries en els complexos anys de la guerra mundial.