Catalunya: Full | Cartell

País Valencià: Full | Cartell

Comunicació oficial | Full signatures

El 2 d’octubre el moviment estudiantil i la joventut vam fer història. Aules buides i més de 200.000 joves vam omplir els carrers de més de 40 ciutats enviant un missatge al món: Gaza no està sola, la flotilla no està sola, som milions al vostre costat i no pararem fins a derrotar el sionisme genocida i els seus patrocinadors dels EUA i la UE.

Ara, quan la rebel•lió contra la massacre al poble palestí és més fort que mai, Donald Trump i Netanyahu pretenen que ens empassem un “acord de pau” que exculpa els genocides dels seus crims, nega qualsevol dret a la justícia i arrabassa Gaza als palestins i palestines. Tot això amb el reconeixement i suport de l’ONU i tots els governs del món, començant per aquells que “criticaven” el genocidi, com el de Pedro Sánchez, però que ara cedeixen vergonyosament.

És el mateix que van fer quan van permetre que els nostres companys i companyes de la flotilla fossin segrestades i titllades de terroristes per l’exèrcit sionista.

Des del 2 d’octubre centenars de milers hem omplert els carrers de dignitat i determinació contra aquest holocaust i ara hem de fer un pas endavant decisiu.

El pròxim dia 15 d’octubre els sindicats de treballadors han convocat vagues i aturades. Aquest dia el Sindicat d’Estudiants torna a convocar vaga general de 24 hores en tots els instituts i universitats. Cal parar-ho tot per aturar el genocidi i obligar el govern central a trencar relacions econòmiques, diplomàtiques i militars amb Israel.

El 15 cal fer com a Itàlia. Que tota l’activitat econòmica i educativa es paralitzi. Les accions cosmètiques i les aturades de dues hores no serveixen. Per això cridem a tots els sindicats de treballadors, i especialment als sindicats de docents, als nostres professors i professores, a convocar vaga de 24 hores també i a colpejar amb contundència els genocides.

La classe treballadora i la joventut som els únics aliats del poble palestí, en els únics que poden confiar. No els podem fallar!

Cal organitzar comitès de solidaritat amb Palestina en tots els instituts i facultats, omplir de pancartes i banderes tots els espais, buidar les aules i assistir massivament a les manifestacions que organitzarem el 15 d’octubre a les 12 del matí en més de 40 ciutats de l’Estat.

No ens aturarem fins aconseguir que es posi fi a aquesta massacre. És una lluita per Palestina i per tota la humanitat. No consentirem mai que el que van fer els nazis es repeteixi amb total impunitat. El 15-O tothom a la vaga general i a les manifestacions.

Obreres i estudiants unides i endavant!

Parar-ho tot per a frenar el genocidi!

Palestina vencerà des del riu fins al mar

Uneix-te a Lliures i Combatives

Periòdic de Lliures i Combatives

Castellà i Euskara

Enllaços


logoFFE


logoIR 215

Sindicalistas de Izquierda

Segueix-nos