Solidaritat amb les companyes identificades! Visca Palestina lliure!

Ahir, 14 de maig, la Policia Nacional va entrar a la Universitat de València per identificar, reprimir i tractar d’acovardir a les estudiants que democràticament i pacíficament estem protagonizant l’acampada en solidaritat amb el poble palestí.

Com a part de les accions que s’impulsen des de l’assemblea, la joventut estàvem protestant dins del Rectorat de la UV per denunciar la complicitat de la Rectora Mavi Maestre, que es nega a donar explicacions sobre les relacions que manté la nostra Universitat pública amb institucions i empreses que financen el genocidi.

Al voltant de les 19h, agents de la Policia Nacional van entrar al Campus, van acorralar estudiants contra una paret com si fossin criminals per prendre’ls-hi les dades. No contents amb això, de nou, sobre les 20:30h, els antidisturbis van tornar a la Facultat de Filosofia, on es troben les tendes, per tornar a atemorir a les persones totes les persones que participem del moviment internacional en solidaritat amb el poble palestí.

És evident que la Rectora va trucar a la policia, ja que cap agent policial pot entrar als campus o edificis universitaris sense el permís del rectorat. A què té por Mavi Maestre? A que les estudiants siguem condemnant la seva hipocresia? A que continuem assenyalant el Govern central del PSOE-Sumar com a còmplices del genocidi?

Portem 15 dies d’acampada i 15 dies de silenci per part de la UV. Si es pensen que ens podran aturar amb les seves maniobres i repressió, estan molt equivocats.

Aquesta acampada, la primera que va sorgir a l’Estat espanyol, és exemplar i s’ha convertit en una referència de lluita molt gran tant a la ciutat de València com arreu de l’Estat. No pararem de mobilitzacions fins que es posi un punt i final a les relacions i vincles de la Universitat de València amb el sionisme, responsable de l’assassinat de 40.000 xiquetes, xiquets i famílies palestines.

Enviem la nostra solidaritat de nou a les companyes identificades. Estem al vostre costat.

Visca la resistència del poble palestí, prou complicitat!