• VAGA GENERAL el 29 de Maig al País Valencià. Mazón dimissió i a la presó!

    VAGA GENERAL el 29 de Maig al País Valencià. Mazón dimissió i a la presó!

    Aquest 29 de maig paralitzem tota la vida social i econòmica per exigir que Mazón marxe ja. Aquest és el camí per aconseguir una reconstrucció al servei del poble. Uneix-te als comitès de lluita, organitzem assemblees i convoquem de forma militant aquesta jornada! Uneix-te al Sindicat d’Estudiants! Read More
  • Prou repressió al moviment estudiantil! Solidaritat amb les 7 de Somosaguas!

    Prou repressió al moviment estudiantil! Solidaritat amb les 7 de Somosaguas!

    Davant l'ofensiva de l'extrema dreta, la repressió de l'aparell judicial, de la policia i d'un govern “progressista” que segueix sense derogar la llei Mordassa, la nostra resposta serà més organització, més mobilització i més compromís. No ens callaran i no retrocedirem, perquè no els tenim por. Si toquen a una, ens toquen a totes! Sempre antifeixistes! Read More
  • La Transició Sagnant. Crònica d’uns actes que no oblidarem mai

    La Transició Sagnant. Crònica d’uns actes que no oblidarem mai

    Les llibertats democràtiques no les va portar el rei o Adolfo Suárez. Van ser conquerides per Arturo Ruiz, Ángel Almazán, José Luis Montañés, Gustau Muñoz, Juan Gabriel Rodrigo, Mari Luz Nájera, i així gairebé 300 assassinades per la policia i les bandes feixistes. Ni oblit ni perdó. Seguim lluitant per la vostra memòria! Read More
  • 1
  • 2
  • 3

Contra la repressió de l'Estat i el 155: la república es conquereix als carrers!

La resolució aprovada avui al Parlament i la proclamació de la independència de Catalunya suposa un canvi important en la lluita de classes a Catalunya, l'Estat Espanyol i Europa. L'Estat franquista del govern del Partit Popular ha aplicat de facto l'article 155 i comença una nova onada repressiva a tot el moviment i poble de Catalunya. 

Per això no és suficient amb proclamar la república: l'hem de defensar als carrers! Una república que incorpori a la classe treballadora i joventut a la primera linia de la batalla, una república sense desnonaments ni retallades en educació i sanitat, una república sota el control dels treballadors!

Et convidem a debatre tota la situació política i les perspectives que s'obren a Catalunya demà dissabte 28 d'Octubre a les 18h al Casal Marxista de Barcelona (Carrer Reina Amàlia nº6) amb els companys i companyes d'Esquerra Revolucionària.

T'hi esperem!

Visca Catalunya lliure, republicana i socialista!

Uneix-te a Lliures i Combatives

Periòdic de Lliures i Combatives

Castellà i Euskara

Enllaços


logoFFE


logoIR 215

Sindicalistas de Izquierda

Segueix-nos