No al tancament del Pérez Galdós!

Esperanza Aguirre, Ignacio González i Cifuentes, culpables!

Durant aquestes últimes setmanes ha esclatat un cas més en la llista infinita de corrupció protagonitzada pel Partit Popular. De nou, a la Comunitat de Madrid, ha sortit a la llum que aquesta banda de lladres ha saquejat, entre altres, les arques del Canal d’Isabel II i de la ICM. Tot això, sota la direcció del que va ser president de la CAM, Ignacio González, a qui li desitgem una llarga estància a la presó.

Cristina Cifuentes tracta de vendre’ns que això no té res a veure amb ella. No obstant, allà estava, al Consell d’Administració del Canal mentre era saquejat. A més a més, ha mantingut totes les privatitzacions i continua portant endavant les mateixes polítiques que han permès aquesta corrupció endèmica i generalitzada.

Tot aquest saqueig es produïa al mateix temps que se’ns deia que no hi havia diners i que calia retallar i tancar, entre altres coses, nombrosos instituts i col·legis públics. Quins pocavergonyes! És el cas de l’IES Pérez Galdós, que és a més un dels pocs centres a la ciutat de Madrid especialitzats en atendre a nens amb autisme. Al mateix temps que es tanca aquest institut i s’envia a la policia per reprimir a pares, mares i estudiants per lluitar contra aquesta mesura, Cifuentes celebra el Dia Mundial de l’Autisme. Quina hipòcrita! Que ella i Esperanza Aguirre es guardin les seves llàgrimes teatrals!

Els farem fora i recuperarem tot el que ens han robat, mitjançant l’únic camí possible, la lluita als carrers.

Cifuentes dimissió!

#ElPérezGaldósNoSeCierra