Prou repressió policial! No a un acord d'engrunes, ja n'hi ha prou de negociar a la baixa!

TARRAGONA: 11h PL. DELS DESPULLATS / BARCELONA: 18h FOMENT DEL TREBALL

Els treballadors i treballadores del metall de Cadis porten deu jornades de vaga indefinida, donant una lliçó de dignitat extraordinària. Aquesta vaga està mobilitzant la solidaritat del jovent i el conjunt de la classe obrera. El 23 de Novembre la vaga general estudiantil convocada pel Sindicat d'Estudiants (SE) paralitzava els instituts i facultats gaditanes i més de 10.000 joves i treballadors es mobilitzaven pacíficament entre constants aplaudiments i mostres de suport de la població.

Intentant trencar la lluita, el Subdelegat del Govern a Cadis i el Ministre de l'Interior enviaven els antiavalots i tanquetes als barris obrers per a intimidar els veïns i veïnes. Dimissió ja! Però la seva actuació redoblà les ganes de lluitar.

Ara, els dirigents de CCOO i UGT han signat un preacord d’esquenes als treballadors, evitant que aquests decideixin democràticament en assemblea. Aquest acord no correspon a la força que estan demostrant els treballadors: suposa perdre poder adquisitiu i dóna més poder a la patronal. És resultat de les pressions de molts poders que volen acabar amb una lluita emblemàtica que s’ha convertit en referent per al conjunt de la classe obrera.

Aquesta lluita es pot guanyar. Una victòria animaria els i les treballadores i joves de tot l’Estat, i volen evitar-ho. Per això refermem el nostre suport a la nova vaga estudiantil convocada pel SE a Cadis aquest divendres 26. I també a la manifestació d’obrers i estudiants per a exigir un conveni digne i aprovat pels treballadors convocada per la CGT i la Coordinadora de Treballadors del Metall, que han cridat a mantenir la vaga el 25 i el 26.

Estenguem la solidaritat amb la lluita dels treballadors i treballadores de Cadis!