Buidar les aules i omplir els carrers!

La vaga estudiantil del proper 26O ja és imparable. En tots els territoris les votacions a les assemblees d’institut estan sent massives a favor de la mobilització. Demostrant la disposició a lluitar contra les revàlides franquistes, desenes de milers de joves ja s’han pronunciat a favor de la vaga a Donostia, Bilbo, Gasteiz, Iruña, Barcelona, Tarragona, Girona, València, Alacant, Zaragoza, Santiago, Ferrol, A Coruña, Vigo, Madrid, Canarias, Málaga, Sevilla, Almería, Huelva, Granada, Córdoba, Cádiz, Guadalajara, Albacete, Toledo, Cáceres, Badajoz, Mallorca, Gijón, Oviedo, Avilés, Santander, Murcia, Ávila, León, Zamora… Ja s’han organitzat més de 540 comitès de vaga, i celebrarem a prop de 100 manifestacions. Des del Sindicat d’Estudiants fem una trucada a tot el jovent a la rebel·lió, a buidar les aules el proper 26O i a omplir els carrers, a inundar les manifestacions de pancartes i cartells contra les revàlides franquistes, creant la força necessària per derrotar aquesta agressió sense precedents.

Si que es pot!

Tots i totes a la vaga i a les manifestacions el 26O!

Us deixem amb algunes de les imatges dels enganxaments de cartells i assemblees realitzades aquests dies, i us animem a enviar-nos totes les que vulgueu per a pujar-les a la web.