Galeria de fotos i vídeos

De Barcelona a Sevilla, de Bilbo a València, de Màlaga a Madrid, de la Corunya a Canàries… una vaga estudiantil històrica i massiva ha buidat avui les aules i omplert els carrers de desenes de ciutats de l'Estat espanyol. Així ha estat la mobilització organitzada pel Sindicat d'Estudiants en suport a la lluita del poble palestí, contra el genocidi sionista a Gaza i la complicitat vergonyosa dels governs occidentals, inclòs l'espanyol.

Des de primera hora del matí milers d'aules d’instituts i facultats de tots els territoris començaven el dia sense estudiants. La crida a la lluita en suport al poble palestí ha estat secundada massivament. Quin exemple de consciència internacionalista i antiimperialista hem donat avui, assenyalant no només al govern assassí sionista, sinó també a tots els que col·laboren amb ell, activament o passiva, per a perpetrar aquesta massacre.

La intensitat, la ràbia i la fúria que s'ha viscut en les manifestacions són la millor prova d'aquesta voluntat de lluita. Desenes de milers als carrers de Barcelona –en una manifestació multitudinària i impressionant–, de Madrid, de Bilbo, de Sevilla, de València, de Màlaga, de Gijón, de Cadis… i així fins a més de 25 localitats, han donat una lliçó inoblidable. Les consignes han estat moltes i cridades amb orgull: Palestina llibertat; Que visca la lluita del poble palestí; Israel assassina, Europa patrocina; Estat sionista, Estat terrorista; Israel assassí del poble palestí… i tot això mentre s'onejaven centenars de banderes palestines i del Sindicat d’Estudiants, de cartells solidaris fets a mà i pancartes casolanes, enmig d'un soroll eixordador.

La determinació de milers de joves de Catalunya, Euskal Herria, Galiza, Madrid, Andalusia, Astúries, País Valencià…, amb el jovent d'origen àrab en primera línia de les mobilitzacions, és el millor exemple de què és la solidaritat de classe i internacionalista. Des del Sindicat d'Estudiants no ens aturarem amb les accions, manifestacions, assemblees i noves vagues de suport als nostres germans i germanes palestines, i continuarem impulsant aquest moviment internacionalista fins a la victòria.

Fora les tropes d'ocupació!

Alto al genocidi sionista!