Cita del Sindicat d’Estudiants: 10:30h davant l’Hotel Plaza (Plaça Espanya)

El govern del Partit Popular i el bloc del 155 han decidit una fugida cap endavant per a intentar acabar amb els drets democràtics del poble de Catalunya. Aquest govern franquista respon a les mobilitzacions pacífiques amb la porra, l’exili i la presó, criminalitza a tots aquells que lluitem i intenta emmordassar la voluntat de tot un poble. Ni ahir ho vam permetre, ni avui callarem.

Des del Sindicat d’Estudiants fem una crida a la participació a la manifestació d’aquest diumenge 15 d’Abril convocada per ANC, Òmnium, sindicats de treballadors i altres organitzacions contra la repressió, per la llibertat dels presos polítics i per la democràcia. En aquesta manifestació volem aixecar la bandera del jovent que ha estat la punta de llança en la lluita contra la repressió, cantar consignes, repartir material, difondre la vaga estudiantil del proper 26 d’Abril... per això us animem a totes i tots a participar amb el Sindicat d’Estudiants en aquesta mobilització.