GIRONA: Dissabte 17 de Febrer a les 12h · Seu de la CGT de Girona

TARRAGONA: Dimarts 27 de Febrer a les 17:30h · Espai Jove Kesse

BARCELONA: Dissabte 3 de Març a les 11:30h · Local del Sindicat d'Estudiants (Casal Marxista de Barcelona)

Des del Sindicat d'Estudiants i la nostra plataforma feminista Lliures i Combatives que impulsem juntament amb les companyes d'Esquerra Revolucionària, participarem activament en la vaga feminista que s'ha convocat per al proper 8 de Març a escala internacional. Concretament fem una crida a totes les estudiants, i també als nostres companys de classe, a la Vaga General estudiantil: buidem les aules contra la violència masclista!

Per això us volem convidar a totes i tots a les assemblees de preparació de les accions de la vaga del dia 8 a les diferents zones de Catalunya, on debatrem sobre feminisme revolucionari, totes aquelles qüestions que més ens afecten (bretxa salarial, lluita LGTBI...) la necessitat d'organitzar-nos i podreu agafar material, pamflets i cartells, per repartir i engaxar als vostres centres d'estudi, barris, pobles i ciutats.

Participa, t'hi esperem!

Contra el masclisme i el patriarcat: Vaga General!