Com sabeu, la gran mobilització que va ser la Vaga Estudiantil del 14 d'abril passat, que va defensar a crits per tota Catalunya i tot l'estat una educació pública, gratuïta i de qualitat per a tots els fills de treballadors, va ser un complet èxit.

L'oposició a les retalladles del PP i de Convergència, contra la LOMCE, la LEC i el 3+2 va aturar instituts i universitats i va agrupar milers de joves que van omplir els carrers de ciutats com Barcelona, Tarragona, Girona i Lleida.

Concretament a Girona van ser molts els estudiants que es van interessar per la feina que fem des del Sindicat d'Estudiants i que es van afiliar.

És hora de anar un pas més enllà en la lluita i de reunir-nos tots per començar-nos a organitzar de forma permanent a Girona!!

VINE A L'ASSEMBLEA DEL SE DE GIRONA!

ASSEMBLEA SINDICAT D'ESTUDIANTS

PER ORGANITZAR LA LLUITA A GIRONA

DIMECRES 22 DE JUNY A LES 17:00H

Seu de la CGT de Girona (Adva. Sant Narcís 28)