Recordar que per DIVENDRES 26 D’ABRIL hi ha convocada una ASSEMBLEA OBERTA d’estudiants a les 18:30h a l’Espai Kesse de Tarragona (C/ Sant Antoni Maria Claret, 12-14) per organitzar la jornada de vaga.

Durant la setmana de lluita introductòria a la Vaga General de la Comunitat Educativa del 9 de Maig, estudiants, professors i treballadors de l’ensenyament ens vam reunir ahir 25 d’abril convocats pel Sindicat d’Estudiants i diferents organitzacions del sector educatiu per manifestar-nos pels carrers de Tarragona. Donada la pluja, la manifestació va quedar suspesa i es va dur a terme una concentració d’unes cent persones a la Plaça Imperial Tàrraco on els companys del Sindicat d’Estudiants van explicar la convocatòria per la segona setmana de maig i van animar a secundar-la des de tots els sectors i nivells.