No podem mirar cap a una altra banda!

MOBILITZACIONS 12h

Barcelona: Full | Cartell · Tarragona: Full | Cartell

El que està succeint a la Franja de Gaza és un genocidi atroç. L'Estat sionista, feixista i colonialista d'Israel està massacrant el poble palestí: més de 8.300 morts, d’entre els quals més de 3.400 nens i nenes; desenes de milers de ferits; centenars de milers de desplaçats. Les bombes israelianes, inclosa la utilització de fòsfor blanc, cada minut redueixen a enderrocs habitatges, hospitals i infraestructures.

Una matança inhumana consentida per tots els governs occidentals que han atorgat impunitat completa al règim fanàtic i supremacista de Netanyahu. És la barbàrie. Però una barbàrie planificada des de Tel Aviv amb assessorament de Washington i Brussel·les. I després ens parlen de drets humans i legalitat internacional!

L'imperialisme estatunidenc i europeu porta anys armant i protegint l'Estat d'Israel malgrat els seus crims. Per als poderosos d'Occident els seus interessos econòmics i militars estan per sobre de tot, fins i tot per sobre de les vides de milions de persones. Ells organitzen les guerres i nosaltres posem els morts.

I a sobre hem d'aguantar que els seus mitjans de manipulació ens diguin que Israel té dret a defensar-se. Com? Matant a milers de nens i nenes, a milers de famílies innocents?? Quin cinisme!

En el cas de l'Estat espanyol, el president Pedro Sánchez utilitza paraules més amables i planteja com a solució una conferència de pau entre Israel i Palestina... d’aquí a sis mesos! Sembla una broma. Cap reunió d’aquí a sis mesos evitarà que el poble palestí continuï sent assassinat avui.

Si el govern de Pedro Sánchez vol defensar els drets humans de veritat, que condemni sense titubejos el genocidi sionista a Gaza i trenqui totes les relacions polítiques, econòmiques i militars amb Israel. Que deixin d'enviar armes i diners a Netanyahu! Aquí no hi ha neutralitat possible. O s'està amb el poble palestí o s'és còmplice de la destrucció sionista.

El que està succeint a Palestina passa a milers de quilòmetres d'aquí però ens fa mal i indigna en primera persona. La solidaritat internacionalista amb el poble palestí s'està estenent per tot el món, una solidaritat que no té res a veure amb fer costat a Hamàs o a l'integrisme religiós. Un moviment on el jovent i la classe treballadora estem demostrant la nostra força i que aquest és precisament l'únic camí per a frenar la massacre a Palestina.

No podem mirar cap a una altra banda. No podem fer com si res mentre assassinen els nostres germans i germanes.

Per això des del Sindicat d'Estudiants tornem a convocar vaga general estudiantil el dijous 16 de novembre i mobilitzacions a les 12h a totes les ciutats. Cridem als i les estudiants a omplir els carrers i organitzar comitès de solidaritat amb el poble palestí a cada institut i facultat, fer assemblees, penjar pancartes i cartells i participar en totes les accions contra aquest genocidi.

Ja n'hi ha prou d'assassinar al poble palestí!

La UE i l'imperialisme ianqui són còmplices. Israel assassina, Europa patrocina!

Que el govern espanyol deixi d'enviar armes i finançar el règim de Netanyahu!

MOBILITZACIONS 12h

CATALUNYA
Barcelona: Pl. Universitat
Tarragona: Pl. Imperial Tàrraco