Ja n'hi ha prou de complicitat amb la barbàrie. L'imperialisme occidental és responsable!

El genocidi sionista contra el poble palestí a Gaza, i la continuació de la massacre a Cisjordània, segueix sense treva. Segons un informe de The Lancet, si comptem totes les morts, incloent-hi les que han provocat les 70.000 tones de bombes llançades, i les causades per la destrucció del sistema sanitari i la fam salvatge planificada des del Govern ultradretà de Tel Aviv, les víctimes ascendirien a 186.000 persones, gairebé el 10% de la població.

Però aquest genocidi mai hauria sigut possible sense el suport econòmic i militar i diplomàtic del Govern dels EUA, de Biden i de la seva successora Kamala Harris, que fa unes setmanes va aprovar un nou paquet d'ajuda de 18.000 milions de dòlars en armament, que se suma als 30.000 milions aportats des que va començar el genocidi.

Tampoc sense el suport de la UE, principal soci comercial d'Israel, que continua fent lucratius negocis amb l'Estat sionista i enviant ajuda militar decisiva. I el Govern espanyol de Pedro Sánchez i els seus socis de Sumar, que més enllà dels discursos hipòcrites, continuen mantenint relacions econòmiques, militars i diplomàtiques amb Netanyahu. Una forma evident de proporcionar oxigen a un règim que comet atrocitats cada vegada més semblants a les del nazisme.

Davant la barbàrie sionista, milions de treballadors i treballadores, de joves i estudiants, no hem deixat d'ocupar els carrers a les ciutats arreu del món... Només un moviment així, des de baix, que impulsi la solidaritat internacionalista amb vagues obreres, bloquejos i boicots, assenyalant la complicitat de les potències occidentals, podrà evitar que la massacre i la neteja ètnica s'ampliïn. No confiem en aquests governs i aquesta diplomàcia internacional podrida que són còmplices per a benefici dels capitalistes israelians, dels seus aliats imperialistes i de la indústria de l’armament!

Des del Sindicat d'Estudiants i Esquerra Revolucionària cridem a tots els i les estudiants i al moviment obrer a participar activament en la jornada de lluita, aturades i manifestacions convocada a tot l'Estat espanyol el 27 de setembre. Hem d'omplir de nou els carrers exigint la ruptura immediata de qualsevol relació amb l'Estat genocida d'Israel. Et proposem:

• Organitza assemblees i Comitès de Solidaritat amb el poble palestí al teu Institut, Universitat i centre de treball.
  • Organitza piquets i taules informatives al teu barri.
  • Participa en les manifestacions i concentracions.

Solidaritat amb la lluita del poble palestí! Fora el sionisme assassí!

Palestina vencerà des del riu fins al mar

Participa amb nosaltres en aquesta batalla decisiva per la humanitat. Contacta amb nosaltres i suma't a les activitats, aturades i mobilitzacions del 27S!