A l'atenció del SEPC, USTEC, CGT, CCOO, UGT, FAPAC, FAPAES i totes les organitzacions de la comunitat educativa.

Estimats/des companys i companyes,

La decisió de decretar la presó sense fiança de Jordi Sánchez i Jordi Cuixart representa un salt qualitatiu en la repressió del govern del PP i l'Estat espanyol contra els drets democràtics del poble de Catalunya.

El PP, amb el suport de les institucions de l'Estat hereu directe del franquisme i de Ciutadans i el PSOE/PSC, han decidit augmentar l'escalada repressiva per a impedir al poble de Catalunya exercir el nostre dret a decidir i aixafar la nostra legítima aspiració a la república, mostrada de manera pacífica en el Referèndum del 1-O i ena vaga general del 3-O.

A la violència policial exercida contra desenes de milers de ciutadans, se suma ara l'empresonament de destacats dirigents del moviment de masses amb l'única finalitat d'acoquinar-nos i humiliar tot un poble.

L'única manera d'aturar aquest nou i salvatge atac als drets democràtics i als que vénen darrere amb l'activació de l'article 155 és actuant com ho vam fer l'1 i el 3 d'Octubre: organitzant una resposta massiva, contundent i immediata als carrers.

Des del Sindicat d'Estudiants ens dirigim als companys i companyes del SEPC, USTEC, CGT, CCOO, UGT, FAPAC i FAPAES, a tota la comunitat educativa de Catalunya, per a convocar immediatament una vaga general contundent i estesa en el temps en resposta a aquest atac i organitzar manifestacions massives a tota Catalunya a partir d'aquest dimarts.

Llibertat immediata per a Jordi Sánchez i Jordi Cuixart!

No a la repressió franquista de l'Estat!

Vaga general i mobilització massiva als carrers ja!

Coral Latorre

Secretaria General del Sindicat d'Estudiants