Participa a les assamblees de Lliures i Combatives aquest divendres 24 (17:30h) i dissabte 25 (11:30h) al Casal Marxista - Seu del Sindicat d'Estudiants (C/ Reina Amàlia nº6, Baixos - Metro Paral·lel o Sant Antoni)

El 8 de Març vam viure una jornada històrica. Centenars de milers de dones ens mobilitzàvem en defensa dels nostres drets, per exigir una igualtat real i la fi de la violència masclista. Les massives manifestacions de la tarda van ser la culminació d'una jornada de lluita que va començar amb les aturades d'una hora convocades per Lliures i Combatives en les quals van participar centenars de milers d'estudiants en tot l'Estat. Les assamblees, actes reivindicatius i les mobilitzacions del dia 8 expressen com la lluita als carrers és l'única manera de canviar les coses. Per això, la lluita contra la violència masclista, els atacs homòfobs i transfòbics i per l'alliberament de la dona treballadora ha de seguir als nostres centres, barris i ciutats, impulsant el moviment feminista de classe, revolucionari i anticapitalista, en contra de qualsevol tipus d'opressió a la nostra societat. Per això, des de Lliures i Combatives fem una crida a totes les companyes a participar a les reunions que tindran lloc aquest divendres i dissabte, a unir-se a la nostra plataforma per fer front a tots els atacs i per acabar amb l'opressió de gènere i de classe, lluitant contra aquest sistema que ens depara un futur d'absoluta misèria.

Uneix-te a Lliures i Combartives! La plataforma feminista, revolucionària i anticapitalista del Sindicat d'Estudiants.

Si et vols unir envia'ns el teu nom, cognoms, número de telèfon, mail i localitat a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.