Mallorca. Jornada de debat: Reptes front la tragèdia grega i europea

3 d’octubre de 2015, de les 11 a les 13.30 h., i de les 15.30 a les 22 h., al Teatre Sindical de CCOO de Palma.

Plataforma de Solidaritat Grècia Balears

Des de la Plataforma de Solidaritat Grècia Balears, organitzam i presentam la següent jornada de debat amb l’objectiu de poder debatre, informar i arribar a comprendre la possibilitat de camins que els pobles d’Europa i la majoria social té davant tres temes fonamentals.

Programa:

1. Què representa la Unió Europea? Ponents: David Abril Hervàs, Marina Albiol Guzmán, Xabier Arribazalo Montoro, Miguel Urbán Crespo, Borja Larorre Campos.

2. Què és el deute? Pagar o no pagar?Ponents: Xabier Arribazalo Montoro, Eduardo Garzón Espinosa, Ramón Molina de Dios, Carlos Sánchez Mato.

3. Lliçons i tasques de l’experiència grega. Ponents: Alan Woods, Alberto Arregui, Marina Albiol Guzmán, Xabier Arrizabalo, Miguel Urbán Crespo.

Inscripció a la Jornada:  http://goo.gl/forms/X8oXNOkS1w