El Sindicat d'Estudiants a Sant Jordi

EXIGINT UN LOCAL A TARRAGONA I AMB ELS TREBALLADORS DE TELEFÒNICA A BARCELONA

Un altre any més el Sindicat d'Estudiants ha estat present a Sant Jordi amb dues parades tant a Barcelona com a Tarragona. En el cas de Tarragona es van recollir signatures i es va donar a conèixer la campanya que estem desenvolupant exigint que se'ns cedeixi un dels molts locals que l'Ajuntament de Tarragona té en desús per poder dur endavant la nostra activitat. Es van recollir centenars de signatures, demanant el suport de joves i treballadors, demanant suport econòmic a més per a continuar la lluita en defensa de l'ensenyament públic.

SANT JORDI TARRGSE2SANTJORDISE7

A Barcelona també vam desplegar una parada impactant, comptant a més amb la participació dels companys de Telefónica, en vaga des de fa més d'un mes amb aquesta multinacional enfront de l'intent d'imposar unes condicions de semiesclavitud als treballadors de les subcontractes. També es van vendre bons d'ajuda per a poder finançar la seva caixa de resistència, obtenint gairebé 40 euros de suport per als treballadors. D'altra banda es van vendre els materials del Sindicat d'Estudiants, i es van demanar suports per a continuar la lluita contra Wert i Rigau.

SANT JORDI TARRGSE1SANTJORDISE3SANTJORDISE5

SANTJORDISE4SANTJORDISE6SANTJORDISE1