Política de privacitat

Identitat del responsable del tractament

Titular: Sindicat d’Estudiants

Domicili: C/de la Reina Amàlia, nº 6, baixos esquerre, 08001 Barcelona

Lloc web: www.sindicatdestudiants.net

De conformitat amb la normativa de dades de caràcter personal en vigor, i qualsevol altra legislació rellevant i actual aplicable, l’usuari queda informat que les dades personals proporcionades seran tractades pel Sindicat d’Estudiants únicament per a la finalitat descrita en el formulari per unir-se al Sindicat d’Estudiants, en els formularis per a campanyes o en la signatura de manifestos, articles, etc.

Enviament d’informació sobre les activitats del Sindicat d’Estudiants

En el cas que, en qualsevol dels formularis, s’hagi acceptat l’enviament d’informació sobre les nostres activitats, publicacions, campanyes, etc., o que sol·liciti que ens posem en contacte amb vostè, informem que les dades de caràcter personal proporcionades seran tractades pel Sindicat d’Estudiants.

El Sindicat d’Estudiants conservarà les seves dades mentre no s’oposi a rebre informació, o mentre no es produeixi la revocació del seu consentiment.

En el cas que s’hagi complimentat algun dels formularis o s’hagi posat en contacte amb nosaltres mitjançant correu electrònic, informem que les seves dades de caràcter personal proporcionades en aquests formularis seran tractades pel Sindicat d’Estudiants per a la tramitació del servei sol·licitat, o per a la campanya per a la qual s’hagin demanat aquelles dades personals. El Sindicat d’Estudiants s’empara en el seu consentiment, derivat del fet d’omplir o enviar el formulari corresponent i marcar la casella acceptant de la present política de privacitat.

Vostè compta amb els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació al tractament respecte les seves dades de caràcter personal, així com amb la possibilitat de revocar el seu consentiment , podent-lo exercitar enviant un correu electrònic amb la mencionada sol·licitud a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Recomanació de llocs, articles i pàgines web

Quan el Sindicat d’Estudiants recomana o enllaça algun altre lloc, article o pàgina web ho fa perquè considera que aquests resulten d’interès per a l’usuari.

El Sindicat d’Estudiants no té una obligació de supervisió respecte els llocs, articles o pàgines web que enllaç o recomana. Aquests, excepte menció expressa, els han creat persones jurídiques o organitzacions alienes al Sindicat d’Estudiants.

Seguretat de dades

El Sindicat d’Estudiants té implantades les mesures de seguretat que la normativa de Protecció de Dades de caràcter personal requereix. Ha adoptat les mesures necessàries que evitin l’accés de tercers a les dades sense autorització, la destrucció, la modificació, la reproducció, la divulgació, la transmissió o la reutilització d’aquests. El Sindicat d’Estudiants no comercialitzarà amb cap de les dades personals.