Per la reindustrialització de la comarca!
Manifestació el dijous 24 de juliol
A les 19 hores en l’eixida Triángulo Umbral

Els treballadors de Bosal a Sagunt porten en vaga indefinida vint dies. La direcció d'aquesta multinacional pretén deixar sense càrrega de treball a la factoria, a partir de desembre.

L'assemblea de treballadors ha decidit hui, dimecres 23, després de la reunió del Comitè amb la direcció de l'empresa, mantenir tant la vaga com la manifestació, convocada també per exigir la re industrialització d'una comarca, el Morvedre, d'una enorme tradició industrial, però que està perdent de forma accelerada, en els últims anys, factories com Galmed (Thyssen), i llocs de treball a les principals fàbriques que subsisteixen, per no parlar de la xicoteta i mitja empresa.

El Sindicat d’Estudiants recolza aquesta justa lluita i la crida del Comitè a la solidaritat de tota la població treballadora, i anima a les unions comarcals de CCOO, UGT i CGT, als principals Comitès d'Empresa, a les organitzacions de lluita de la comarca, a la plataforma d'aturats, etc., a organitzar una vaga general per exigir la re industrialització de la comarca. Sí es pot!