El proper dia 4 de març tindrà lloc a Barcelona (Espai Jove de la Fontana - Carrer Gran de Gràcia, 190-192, Metro Fontana Línia 3) a les 10:30h el Congrés del Sindicat d'Estudiants de Catalunya. Durant aquests quatre anys d'atacs del Partit Popular a nivell estatal i de Convergència a Catalunya contra l'educació pública, el Sindicat d'Estudiants ha dut a terme una lluita incansable contra totes les mesures impulsades per expulsar-nos de l'educació.

Després de la magnífica lluita que va obligar al PP a retirar les revàlides franquistes tornem a la lluita el 9 de març amb una vaga general de tota la comunitat educativa exigint la retirada de la LOMCE, la LEC, el 3+2 i totes les retallades a l’educació. Lluitant units tenim força més que suficient per derrotar les polítiques antisocials del PP i de Convergència. Com a part de la lluita contra la violència masclista i la discriminació de gènere, el Sindicat d'Estudiants també convoca aturades d'una hora als instituts (de 12h a 13h) el proper 8 de març per realitzar accions de protesta en defensa dels drets de la dona i convidem a participar en les manifestacions del 8M.

Aquest Congrés servirà no només per organitzar la vaga general de la comunitat educativa del 9M i les accions del 8M sinó per enfortir i estendre el Sd’E a noves zones i tenir més força per acabar amb tots els atacs.
Des del Sindicat d'Estudiants us convidem a participar manant delegacions d'estudiants des del vostre centre. Posa't en contacte amb nosaltres per poder assistir, enviant un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.