La Plataforma Estatal per l’Escola Pública mostra el seu recolzament a la vaga dels estudiants i les famílies i prepara un calendari d’actuacions contra la posada en marxa dels exàmens de revàlida de la Secundària.

La Plataforma Estatal per l’Escola Pública, de la que forma part CCOO, ha mantingut durant la tarda d’avui una reunió a la que ha sotmès a debat la situació actual generada per l’aprovació del Real Decret de revàlides.

Fruit d’aquest debat s’han pres els següents acords:

* Declarar el dia 26 d’Octubre com a jornada de lluita contra les revàlides per exigir la seva eliminació immediata i definitiva.

* Convocar manifestacions a tot l’Estat de forma conjunta per les Plataformes per l’Escolta Pública de cada territori.

* Recolzar la vaga educativa que es realitzarà aquell dia. En aquest moment està decidida aquesta convocatòria pel Sindicat d’Estudiants i FAEST (sector de l’alumnat) i per la CEAPA (sector de pares i mares).

* Posar en marxa un calendari d’actuacions conjuntes contra les revàlides que es donarà a conèixer durant els pròxims dies, després d’unir les possibles actuacions a cada territori.

* La Plataforma Estatal per l’Escola Pública mostra el seu rebuig absolut a la imposició de les revàlides i reitera que no deixarà de realitzar actuacions conjuntes en tant que aquestes segueixin existint, dins d’un marc global de lluita per la derogació de la LOMCE i la resta de contrareformes educatives, així com per aconseguir la reversió total de les retallades patides durant aquests últims anys.

Font:http://www.fe.ccoo.es/cms.php?cd_cms_pag=13964&cd_cms_elcon_from=16869&cd_cms_elconmaster_to=95&cd_cms_conte=207415