tarragona1A Tarragona, de la mateixa manera que a la resta de l'Estat, la vaga dels dies 25 i 26 de febrer va ser un èxit sense pal·liatius. Els atacs a l'educació pública estàn éssent molt forts i els estudiants hem entès que hem de respondre amb la mateixa força.

El dia 25 vam organitzar una col·lecta a la Petroquímica de Tarragona on vam demanar suport als treballadors per la nostra lluita, entenent que som fills de treballadors i que la nostra causa és la mateixa que la dels que lluiten per la sanitat, per unes condicions de treball dignes, per un sistema de pensions eficient, contra els desnonaments... al cap i a la fi, dels que lluitem per una vida digna per la immensa majoria de la població i no per a una minoria de banquers i corruptes. A la col·lecta es va mostrar el suport no només amb els comentaris animant-nos a seguir, sinó amb el resultat econòmic, proper als 150€.

Després vam dur a terme grups informatius per la ciutat, on vam repartir més d'un miler d'octavetes informant dels motius de la nostra lluita als punts neuràlgics de la ciutat.tarragona2

Però la joia de la corona va ser la manifestació del dia 26, on vam participar al voltant d'un miler d'estudiants acompanyats de representants de diversos cercles de Podem del Camp de Tarragona i de Terres de l'Ebre, pels companys de la Plataforma d'Afectats per l'Hepatitis C, un company desnonat brutalment, diversos pares treballadors i els companys del Corrent Marxista - El Militant. Les intervencions d'aquests companys al final de la manifestació mostren la realitat: la connexió brutal entre els estudiants que lluitem per l'educació pública i la classe treballadora en lluita. També hi va haver una lectura d'un comunicat de suport dels treballadors de CocaCola a la lluita estudiantil, i d'un altre del Sindicat d'Estudiants en suport a la lluita dels treballadors d'EMSA.

La conclusió és que hi ha una clara disposició a la lluita per part de la joventut de Tarragona i de tot l'Estat. I sobre tot, que si el ministre Wert no retirava immendiatament el decret 3+2, al març tornariem al carrer. No només complirem la nostra paraula, sinó que ho farem juntament amb els nostres professors el dia 24 de març.

La lluita serveix, la lluita segueix!