· Barcelona: Dimecres 26 de setembre a les 17.30h al Casal Marxista de Barcelona (seu del Sindicat d’Estudiants, c/reina Amàlia 6 baixos esquerra, metro Sant Antoni o Paral·lel)

· Tarragona: Dimecres 26 de setembre a les 18.30h a l’Espai Kesse
(carrer Sant Antoni Maria Claret, 12-14, Tarragona.)

· València: Divendres 28 de setembre a les 18.30h al Casal Roig de València (seu del Sindicat d’Estudiants, c/Arquitecte Arnau 19 baix, metro Benimaclet, parada de tramvia Vicent Saragossà)

El Sindicat d’Estudiants ha convocat a tot l’estat una setmana de mobilitzacions a l’octubre que inclou una vaga general de 72 hores a tot l’ensenyament públic (3r i 4t d’ESO, cicles formatius i batxillerat) els dies 16, 17 i 18 d’octubre.

Els motius de la convocatòria són els greus atacs que està patint l’educació pública. Després de les passades mobilitzacions, creiem que per poder fer front al govern central del PP i de CiU a Catalunya necessitem una resposta contundent, amb només un sol dia de vaga no podrem frenar les retallades i els retrocessos que estem patint.

Però organitzar una vaga general de 72 hores és un repte i, per tant, com l’organitzem serà molt important per garantir l’èxit. Necessitem fer una tasca d’explicació pacient i decidida entre els nostres companys, però també entre els professors i els pares. Ens haurem d’enfrontar a les juntes directives reaccionàries que miraran de boicotejar la convocatòria ocultant-nos els nostres drets com a estudiants. A més a més, no es tracta de fer tres dies de vaga i ja està. Cal omplir de contingut la convocatòria, amb actes, debats, ocupacions de centres, piquets informatius i sortint a explicar la nostra lluita al conjunt de la classe obrera, amb manifestacions, però també anant a les fàbriques, polígons industrials, zones cèntriques, mercats…

Per organitzar en bones condicions la setmana de lluita, aclarir qualsevol dubte, ajudar en la preparació de les vagues, etc., proposem fer assemblees d’estudiants on puguem reunir, debatre i organitzar un Comitè Central de Vaga amb representació del major nombre possible d'instituts i universitats:

Participa, ens juguem el nostre futur i el del conjunt de la classe obrera!

ORGANITZA’T I LLUITA
AFILIA’T AL SINDICAT D’ESTUDIANTS PER A LLUITAR PELS TEUS DRETS