Avui dijous 22 de gener, estudiants d’arreu de l’Estat hem mostrat en desenes de ciutats el nostre més profund rebuig a la intervenció imperialista a Gaza i a la massacre que s’ha dut a terme durant 23 dies contra la població civil palestina, que ha deixat més de 1500 morts i milers de ferits.

Tot i la campanya dels mitjans de comunicació, que des del passat diumenge han insistit dia rere dia en que amb la treva els problemes del poble palestí s’havien acabat, a desenes de ciutats i a centenars d’instituts els estudiants han secundat la jornada d’aturades i concentracions convocades a les 12 hores pel Sindicat d’Estudiants.

A Santiago, Ferrol, Vigo, Àlaba, Tarragona, Barcelona, Mallorca i Madrid, els estudiants hem tornar a prendre els carrers, demostrant la nostra solidaritat amb el poble palestí i hem denunciat el bloqueig econòmic al que la població segueix sent sotmesa, amb la complicitat i col·laboració dels mateixos governs que, hipòcritament, ploraven llàgrimes de cocodril mentre la població a Gaza era massacrada.

El Sindicat d’Estudiants reafirmem la nostra solidaritat amb el poble palestí i el nostre compromís amb la lluita dels oprimits en el mòn àrab, contra el capitalisme i les intervencions imperialistes a tota la zona.