Per la retirada de les denúncies de catalunya caixa contra membres de la PAH de Tarragona

pah canatalunya caixaEl passat mes de desembre unes 200 persones convocades per la Plataforma d'Afectats per les Hipoteques (PAH) van ocupar les instal·lacions de Catalunya Caixa de la Plaça Imperial Tarraco per reclamar la fi dels desnonaments i un lloguer assequible per a milers de famílies obreres.

L'actitud dels directius de l'entitat bancària cap a les persones concentrades lluny de ialogar amb elles, ha sigut menysprear-les, criminalitzar-les i fins i tot permetre que els agents de seguretat agredíssin a una persona de 66 anys que protestava pacíficament contra la política de l'entitat.

Així mateix han llençat un atac en tota regla, denunciant judicialment a 4 membres de la PAH acusant-les d'embrutar i entorpir el treball del banc, dient que són violents quan la lluita de la PAH sempre ha estat pacífica.

Aquesta denúncia de Catalunya Caixa no només és un atac contra la PAH, és un issatge a tots els treballadors i joves que lluitem pels nostres drets, que qualsevol col·lectiu social que s'enfronti als interessos dels banquers i capitalistes li sortirà car. Per això les organitzacions d'esquerres, el moviment veïnal i estudiantil no podem permetre aquest atac.

És una indecència que els directius de Catalunya Caixa criminalitzin a la PAH, quan aquesta entitat ha desnonat per la força a centenars de famílies obreres, quan els directius que protagonitzen aquesta política estan imputats judicialment per “gestió deslleial” després de posar-se sous multimilionaris i rebre un rescat de l'Estat de 12.000 milions d'euros. És a dir, amb els diners del poble, en comptes de rescatar a les persones de la misèria, se'ls ha tirat al carrer a patades, tant del seu treball com de la seva casa, perquè els rics es facin més rics i els pobres més pobres.

Des del Sindicat d'Estudiants considerem que la lluita de la PAH contra els desnonaments i per la retirada de les denúncies és la mateixa que la lluita dels fills dels treballadors en defensa d'una educació de qualitat, que la lluita per la sanitat i educació públiques, per una ocupació i una vida digna. Per això cridem a tots els estudiants a mostrar el nostre suport a les mobilitzacions de la PAH davant de Catalunya Caixa i en el judici del 26 de març contra els membres de la PAH. Així mateix fem una crida especial a que la vaga estudiantil del 26 i 27 març contra les retallades en educació, sigui també de suport als companys de la PAH, per la retirada de les denúncies i contra tots els atacs als nostres drets.

També volem, amb la vaga del 26 i 27, traslladar el nostre suport a tots els treballadors, pares i mares que estan lluitant pels seus drets, pels nostres, especialment, als treballadors i cambreres de pisos de Port Aventura de l'empresa Constant que estan sofrint una retallada molt gran en les seves condicions de treball.

Un a un ens poden, units no!

Tots a la vaga el 26 i 27 de Març . Tots a acompayar als companys de la PAH al judici per les denúncies: 26 de Març, 12,45 h a la Rambla Lluis Companys 10 (al davant de El Corte Inglés)

Tots a la manifestació del 27 a les 12 hores a la Plaça Imperial Tàrraco!!
 Obrers i estudiants, units i endavant!