Ahir, el director del “CEIP de Arteixo” José Luis Fernández Pardo, va dur fins a extrems repugnants l'ofensiva xenòfoba contra la nena de 12 anys, alumna d'aquest centre, que duu hiyab (vel).

La junta directiva del col•legi està fent passar a aquesta nena un autèntic malson. Duu quatre mesos sancionada per defensar el seu legítim dret a dur el hiyab en el col•legi (de la mateixa manera que altres alumnes duen creus cristianes penjades del coll), i el director racista d'aquest centre, amb el suport de la Xunta del PP, no ha perdut cap oportunitat per a fer-li la vida impossible. L'últim exemple d'aquesta repugnant persecució va ocórrer ahir, quan el director, personalment, va prohibir l'entrada de la nena al col•legi per a recollir les seves notes i poder participar en la festa de fi de curs amb els seus companys de primària.

Des del Sindicat d'Estudiants volem mostrar la nostra més rotunda indignació davant aquesta immunda persecució. Ens posem a la disposició de la família per a qualsevol cosa que poguessin necessitar per a plantar cara a aquest atropellament i exigim la dimissió immediata del director José Luis Fernández Pardo, i del Conselleiro de Educació.

Adjuntem enllaços amb articles anteriors relacionats:

Polèmica sobre la prohibició del hiyab. La dreta llança altra campanya racista

A Corunya: Basta ja de demagògia racista