• 1
  • 2
  • 3

Després l'escalada repressiva per part del govern, les mobilitzacions en el dia d'avui a Catalunya han continuat d'una manera massiva. La joventut està sent l’avantguarda en moltes d'aquestes protestes. Així ho hem vist avui a la UAB i en concret al Campus de Bellaterra on milers d'estudiants han aturat les classes i han omplert les places del campus per protestar contra el que està sent una autèntica ofensiva repressiva per part del govern del Partit Popular.

Sense cap dubte, la joventut està jugant un paper molt destacat en la mobilització en defensa del dret a decidir i contra l'actitud del Partit Popular que segueix entestat a reanimar l'esperit del franquisme per tal d'aixafar un moviment que ha esdevingut imparable en defensa dels drets democràtics. L'anunci dels estibadors de no donar suport als vaixells policials que s'han desplaçat als ports de Barcelona i Tarragona per reprimir al poble català demostra que la força de la classe treballadora i la joventut a través de l'organització i la mobilització és la clau per derrotar l'ofensiva del Partit Popular.

Des del Sindicat d'Estudiants entenem que aquest és precisament el camí, el de la lluita i la mobilització, aturant les classes, els centres de treball, celebrant assemblees massives, organitzant concentracions i tot tipus d'accions en defensa de la llibertat d'expressió, de reunió i per descomptat del nostre legítim dret a decidir! Només per aquest camí podrem aconseguir-ho. I per aquest motiu cridem a tots els joves a Catalunya a respondre de manera unitària: a convocar assemblees massives i comitès en defensa del dret a decidir, a participar en totes les mobilitzacions amb aquest motiu i a sortir totes i tots a la vaga general estudiantil el proper 28 de setembre.

Buidem les classes i sortim als carrers per defensar els nostres drets!

Tots a la vaga el 28 de setembre i a les mobilitzacions!