Aquest dissabte dia 8 d’abril a les 17:00

a la seu de CCOO de Girona (C/ Miquel Blay núm. 1 – Girona)

El passat 9 de Març, milers d’estudiants vam sortir als carrers al crit de fora la LOMCE, la LEC i el 3+2 perquè volem que s’acabi amb les polítiques de retallades i atacs contra l’educació pública que hem sofert aquests últims anys. La joventut no acceptem que se’ns limiti ben aviat la possibilitat de triar quina formació volem tenir per culpa dels itineraris, que se’ns digui que no hi ha recursos per acabar amb la massificació a les aules o per tenir substituts des del primer dia, que se’ns expulsi vilment de l’educació pública per no tenir diners per pagar un grau o un màster a preus desorbitats, ni que se’ns imposi una selectivitat que té per únic objectiu aconseguir que menys estudiants fills de treballadors entrem a la universitat. Tots els actes organitzats en motiu de la vaga i la pròpia manifestació expressen com els estudiants veiem en la lluita als carrers l'única manera d’aconseguir canviar les coses. No acceptarem el futur de misèria que ens preparen per quan acabem d’estudiar! Per això hem de seguir organitzant-nos als centres d'estudi, als nostres barris, pobles i ciutats. Des del Sindicat d’Estudiants fem una crida a participar a l’assemblea que hem convocat a Girona aquest dissabte que ve per seguir impulsant la lluita!

Organitza el Sindicat d’Estudiants al teu institut o facultat!

Vine i participa!