La lluita és l’únic camí!

Els treballadors de l’aeroport de Barcelona estan patint un brutal atac contra els seus drets més bàsics per part d’AENA i el Govern del Partit Popular. La decisió d’AENA i del Ministeri de Foment de fragmentar les empreses concessionàries de serveis de l’hostaleria de l’aeroport del Prat és una ofensiva directa a les seves condicions laborals: la divisió en petites concessionàries suposaria una retallada salarial immediata del 30% i, en tres o quatre mesos, un ERE que podria significar la destrucció dels llocs de treball i dels drets.

La divisió del Lote22, la concessionària majoritària de l’aeroport, torna a ser un intent per part de les empreses i els grans capitalistes per acabar i destruir tots els drets aconseguits, precaritzar la feina i el sector, convertint als empleats en esclaus acabant amb drets que altres treballadors de l’hostaleria veuen negats com una jornada laboral fixa, salari digne, organització sindical, etc.

Sabem que a la classe obrera i als estudiants fills dels treballadors ningú ens ha regalat res, tots els drets dels que ara podem gaudir els hem conquerit nosaltres als carrers i als centres de treball, amb la nostra dignitat i la nostra resistència. Des del Sindicat d’Estudiants volem transmetre la nostra total i absoluta solidaritat als companys del Lote22 en lluita i fem una crida a participar a la manifestació el Divendres 7 d’Abril a les 11:00h a Canaletes. Ens tindran al seu costat en tot moment defensant les seves reivindicacions, perquè la seva lluita i la nostra, la defensa d’una educació pública i de qualitat en contra de la LOMCE, la LEC, el 3+2 i totes les mesures que intenten dessagnar l’ensenyament públic, és la mateixa: la lluita per una vida digna per tot el conjunt de la societat.

Ni un pas enrere!

Obrers i estudiants, units i endavant!