25 de Març - Concentració a les 18:00h a Plaça Sant Jaume

Durant les últimes setmanes hem viscut jornades històriques de lluita a tot l’Estat. Els 500.000 que recorríem els carrers de Barcelona a favor dels refugiats, les Marxes de la Dignitat on col·lectius que estan duent a terme una defensa exemplar dels seus drets com les Kellys o els estibadors estaven en primera línia, les milions de dones que vam sortir mundialment en contra de la violència masclista el 8 de Març i els més de 100.000 estudiants que vam omplir els carrers de tot l’Estat a la vaga general educativa del 9 de Març. Sense cap mena de dubte, es torna a posar sobre la taula que la lluita i la mobilització als carrer és l’única manera de canviar les coses.

Des del Sindicat d’Estudiants fem una crida a tots els estudiants, professors i treballadors a participar a la concentració d’aquest Dissabte 25 de Març a les 18:00h a Plaça Sant Jaume convocada per Vamos!, una iniciativa de Podem de cara a mantenir aquesta mobilització als carrers, en contra de les retallades en educació i sanitat, dels desnonaments i la pobresa energètica, en contra dels atacs a la dona treballadora i al col·lectiu LGTBIQ+, en defensa dels nostres germans els refugiats, en contra de la precarietat laboral, per fer front a tota la misèria que aquest sistema injust ens depara.

La lluita és l’únic camí!

Ningú sense drets!