Ni una menys! Ens aturem contra el masclisme!

La crida de Lliures i Combatives a les aturades contra la violència masclista i en defensa dels drets de les dones treballadores, ha estat secundat per milers i milers d’estudiants a diferents territoris de Catalunya i a la resta de l’Estat. Es tracta d’una convocatòria històrica, doncs és la primera vegada que el moviment estudiantil surt a la vaga el 8 de Març d’una manera tan contundent.  Grans assemblees, concentracions, actes reivindicatius a desenes d’instituts i facultats a tota Catalunya: Terrassa, Sils, Barcelona, Pineda de Mar, Santa Perpètua de la Mogoda, Sant Pere de Vilamajor... Centenars de companyes s’han afiliat a Lliures i Combatives per enfortir el feminisme de classe, revolucionari, anticapitalista i internacionalista. Aquest 8 de Març la mobilització serà històrica. La crida realitzada des de nombroses plataformes feministes d’esquerres a Amèrica Llatina, els EUA i a nombrosos països, per organitzar una vaga mundial contra la xacra de la violència masclista i l’assassinat de milers de dones, per denunciar i combatre les polítiques misògines, racistes i homòfobes de Trump, o les polítiques dels grans governs capitalistes –com la triple aliança (PP-C’s-PSOE)- que segueixen perpetuant la nostra discriminació econòmica i social, serà secundat per milions. A continuació us deixem una galeria amb nombroses fotos de la gran jornada de lluita d’aquest matí.

Punxa aquí per veure la galeria de fotos de les aturades del 8M contra la violència masclista