Manifestació a Tarragona per la  jornada de lluita del 26 d’octubre

La valoració no podria ser més positiva. A les 12h s’aplegaven al punt d’inici de la manifestació uns centenars d’estudiants, poc després ja érem al voltant d’uns 500 manifestants de totes les comarques del Camp. Abans de començar la manifestació s’ha llegit el comunicat que havia tret el SE en relació a l’escandalosa prohibició de la manifestació a Barcelona. Durant tot el recorregut tothom ha estat pendent dels incidents a la capital. L’ambient ha estat molt combatiu, amb consignes que posen en evidència, al mateix temps, l’odi cap a la dreta i les deficiències que pateix la joventut en molts aspectes: ”Piqué i Mas, la mateixa merda!”, “¡Lo llaman democracia pero no lo es!” (en relació a la prohibició de la manifestació de Barcelona), “¡Que pasa, que pasa! ¡Que no tengo casa!”, “Boti, boti, boti, del PP qui no boti!”,etc.

S’ha fet una sentada davant Ensenyament i la manifestació ha acabat cap tres quarts de dos amb una assemblea a la Rambla on ha pogut intervenir tothom que ha volgut. Han parlat força estudiants, tots en general queixant-se de les penoses condicions de l’educació, la impossibilitat d’accedir a un pis i el treball precari que molts ja pateixen.

La manifestació s’ha dissolt sense cap incident i tothom estava molt motivat per a seguir lluitant.

Sindicat d’Estudiants – Tarragona

Manifestació a Tarragona per la jornada de lluita del 26 d’octubre