En suport de les reivindicacions

dels becaris i becàries de col·laboració

i de la vaga de professorat en precari

i estudiants de la UAB del 6 de març

Barcelona, 28 de gener de 2008

Des del Sindicat d’Estudiants volem expressar el nostre suport a les reivindicacions dels becaris i becàries de col·laboració de la UAB i a les mobilitzacions que esteu portant a terme, com l’exitosa vaga dels passats 22, 23, 24 i 25 de gener.

Que el passat dia 24 no s’aprovés el Reglament del que es demana la paralització a la Comissió d’Afers d’Estudiants és un primer pas. Hem de seguir insistint als delegats sindicals i membres del PAS i  del professorat que han mostrat simpaties cap a les vostres reivindicacions perquè aquest suport es transformi en suport explícit i efectiu de les seccions sindicals (CCOO, UGT, CGT… ) a la convocatòria de vaga del proper 6 de març a la UAB.

-         Per un increment dràstic del finançament de la universitat pública.

-         Per l’estabilització de la plantilla de professorat i personal investigador.

-         Per la conversió en contractes laborals dignes de les places cobertes per beques de col·laboració en tasques docents i no docents.

-         Per un programa de beques propi de la UAB per a les rendes més baixes sense contraprestació laboral.

Aniol SantoSecretari gral. Sindicat d’Estudiants – Catalunya